Thursday, December 23, 2010

Aku Yang Mencintaimu..




Dengarkanlah oh sayangku hatiku berbicara
Walaupun dunia kita
Jauh terpisah berbza
Segalanya
Namun itu tidak bermakna
Cinta itu tiada
Cinti itu milik kita
Yang semakin kuat mencengkam jiwa
Biarlah orang terus berkata
Jangan dihirau semua nista
Jangan pernah sesekali bermuram kerana mereka
Sesungguhnya mereka cemburu akan kita

Kerana kamu adalah kekasihku
Kukuh terpahat indah terukir dihati kecilku
Dan akan tetap teguh disitu
Mekar sentiasa berbunga tidak mungkin layu
Hingga akhir waktu
Dan aku adalah milik kamu
Tiada yang lain dihatiku
Cuma kamu
Kekasih hatiku

Jangan pernah merasa sangsi
Akan apa yang aku ucapkan
Kerana ianya ikhlas dari hati
Bukan hanya dibibir sekadar mainan
Tapi itulah kenyataan dan reality
Rahsia yang dulu lama kupendam dan kusimpan
Kini tiada lagi
Semuanya telah aku luahkan
Kepdamu si pengarang jantung hati
Sebagia bukti hatiku kini telah kau tawan
Dan aku ingin sehidup semati
Bersama kamu sipuerta idaman

Kerana kamu adalah kekasihku
Kukuh terpahat indah terukit dihtai kecilku
Dan akan tetap teguh distu
Mekar sentiasa berbunga tidak mungkin layu
Hingga akhir waktu
Dan aku adalah milik kamu
Tiada yang lain dihatiku
Cuma kamu
Kekasih hatiku

Bukan kesempurnaan yang aku cari dalam dirimu
Tetapi siapa kamu
Yang membuatkan aku terpaku
Menjadikan aku seorang perindu
Itulah kamu
Yang menerangi hari-hariku dengan gelak tawamu
Yang mengindahkan malam-malamku dengan senda gurau itu
Yang menjadikan aku sasau memikirkan kamu
Yang ada kalanya memarahi aku
Yang ada ketikanya menerbitkan mutiara ditubir mataku
Yang memerikan kata-kata semangat kepadaku
Yang datang saat aku memerlukan kamu disisiku
Yang ada ketikanya menyakitkan hatiku
Namun itulah yang membuatkan aku jatuh cinta kepadamu
Semuanya kerana siapa kamu
Kehadiran kamu akan tetap aku nanti dan tunggu
Walau saat itu hatiku mennagis berlagu
Mengenangkan sikapmu
Namun itulah ujian kecil bagiku
Untuk bersama kamu
Setiap detik dan saban waktu
Dihatiku ada kamu
Dimindaku ada kamu
Dibibirku nama kamu
Kerana kamu adalah kamu
Yang mencuri hati dan jiwaku
Kamulah kekasih hatiku

Aku yang mencintaimu..

~lOve yOu saYang~

Wednesday, December 8, 2010

Hargai apa yang kita ada.


Pada suatu hari di sekolah, seorang murid bertanya pada guru. Ketika itu guru tersebut sedang mengajar mengenai kasih sayang.

Pelajar:"cikgu, mcm mana kita nak pilih seseorang yang terbaik sebgai orang yang paling kita sayang? Macam mana juga kasih sayang itu nk berkekalan?"

CIKGU: "ok kamu ikut ape yg saya suruh. Kamu pergi ke padang. Kamu berjalan di atas rumput sambil memandang rumput depn kamu. Pilih yg PALING cantik tanpa menoleh ke belakang lagi walau sekali. Dan petik rumput yg PALING cantik, bawa ke kelas"

Apabila pelajar tersebut pulang ke kelas, tiada sehelai rumput pun di tangannya. Cikgu bertnya, kenapa tiada rumput yg diplih?

PELAJAR:"Tadi masa saya berjalan,saya carilah rumput yg paling cantik.Memang ade bayank yang cantik tapi cikgu kata petik yang paling cantik, maka saya pun terus berjalan ke depan sambil mencari yg paling cantik tanpa menoleh ke belakang lagi. Tapi sampai dipenghujung padang, saya tak jumpa pun yang paling cantik. Mugkin ada di antara yg di belakang saya tadi rumput yg paling cantik tapi dah cikgu cakap tak boleh menoleh ke belakang semula, jadi tiadalah rumput yg saya boleh petik."

CIKGU:"Ya, itulah jawapannya. Maknanya apabila kita telah berjumpa dgn seseorg yg kita sayang, janganlah kita mencri lg yang lebih baik dari itu. Kita patut hargai orang yang berada di depan kita sebaik-baiknya. Jangan kita menoleh ke belakang lagi kerana yang berlaku tetap dah berlaku. Sem0ga yang berlalu tidak berulang lagi. Dan ingatlah 0rang yang paling kita sayang itulah yang paling cantik dan paling baik. Maupun nak ikutkan banyak lagi yang cantik dan baik seperti rumput tadi. 

Thursday, November 25, 2010

Amal Hijazi - Albi Nadak



Albi Nadak by Fares


Leek, ana milk leek
ta'ala arrab dommeni, makhtag
eleek, o rokhi feek
ya hob 'omr ana 'omri kollo hakhyesho leek

hawak howa el khaya,
wenta elly ana, ba'ashek hawa
kan albi monaah
agmal malak, yekoon ma'ah

yah albi nadak wetmannak teb enta wayaya
yah ba'd esneen shok wa khaneen alak eek hena ma'aya
yah dommeni leek, danta habibi hayaty leek
we ha'eesh 'omri 'ashan 'ineek
wa 'omri fadak

yah albi nadak wetmannak teb enta wayaya
yah ba'd esneen shok wa haneen alak eek hena ma'aya
yah dommeni leek, danta habibi hayaty leek
we ha'eesh 'omri 'ashana 'ineek
wa 'omri fadak

Eh, akhtag le eh
law konti ganby ma'aya daiman kolly eh
ya dana min zaman
makhtag le alb yehess beya o ahess beek

hawak howa el haya,
wenta elly ana, ba'ashek hawa
kan albi mona
agmal malak, yekoon ma'a

yah albi nadak wetmannak teb enta wayaya
yah bad esneen shok wa haneen alak eek hena ma'aya
yah dommeni leek, danta habibi hayaty leek
we ha'eesh 'omri 'ashan 'ineek
wa 'omri fadak

yah albi nadak wetmanak teb enta wayaya
yah ba'd esneen, ba'd elsneen alak eek hena ma'aya
yah dommeni leek, danta habibi hayaty leek
we ha'eesh 'omri 'ashan 'ineek
wa 'omri fadak

Albi Nadak by Fares

Hanya padamu...

Diri ini hanya milikmu

Datanglah dekat
Air mataku mengalir
Mengharapkan mu

Hanya padamu...
Dan jiwaku padamu
Wahai kasihku usia kita,usiaku
Seluruh hidupku untukmu

Cintamu adalah hayatku
Dirimu buat kita bercinta sebenar2 cinta
Hatiku disini, keindahanmu millikku
Jadi bersatu

Hatiku memanggil
Harapkan engkau sentiasa kekal
Hanya dirimu
Selepas bertahun lihatlah sayang
Kita berjumpa di sini dan bersama
Airmataku mengalir keranamu
Engkaulah kekasih, hidupku hanya untukmu
Seluruh hidupku, usiaku..
Kerna matamu, aku serahkan segalanya

Apa yang daku harapkan
Indahnya kau disisi bersamaku selamanya
Katakanlah kepadaku..
Diri ini..sekian lama mengharapkan
Hati ini, perasaan ini
Bersama hati dan perasaanmu

Motosikal Idaman!!!(saya menang motor~)

Red LC 135(Malaysia)


Petronas Green LC 135(Malaysia)

Black LC 135 modded to resemble X1R(Singapore)


Bila la aku nie nak ada motosikal sendiri ye? Asyik-asyik tumpang motosikal kawan je. Hurmm......(berangan sat)




Tuesday, July 13, 2010

Tak Perlukan Internet Untuk Buka You Tube ! !

Semua orang pasti nak tau cara-caranya kan?? (hah??bleh ke bukak youtube kalau takde internet??mcm tipu je..)rilex la brader..mengaku je la yang kOrang nie nak tau caranya kan kan kan?? haa.. kejap lagi,kOrang akan saya ajar ye..bagi sesiapa yang takde connection internet kat kawasan tempat tinggal or tempat kerja/blajar,sesungguhya kOrang sangat-sangatlah bertuah kerana pasni,gerenti hari-hari kOrang akan menOntOn YouTube.ok la,tak nak berleter panjang,sila tengok gambar di bawah sebagai rujukan.selamat beramal.. ;p

..
..
..
..
..
..
..
..
..
sediakan...eh eh,ape nie??
..
..
..
..
..
..
..
buat ape nie weyh??
..
..
..
..
..
..
..
ciss!! wa kena beb!!
..::wakakakaka::..
dan aku pun gelak guling-guling ;p

Friday, June 18, 2010

PELACUR OF THE YEAR???


Ape nak jadi la. First sekali,ingin saya tegaskan bahawa ini bukan post lucah. Sekadar untuk hiburan semua disamping mem'promote' sepupu aku yg cantik/hencem/kiut nie.huahahaha~









sebelum di make up



owh..si botak rupanya..kih kih kih~

lagi
=
=
=
=
=


..::banyak lagi::..


gambar time merdeka 2008
lokasi:stesen ktm sg.buloh








Nel ngan aku,kat KL Sentral,tahun 2008.
Nel balik kampung.huaaa.....
da xde member lepak-lepak time tu..("_)


*bila mau datang KL lagi bro??aiyOoo..

ISTIMEWA BULAN INI.

Bulan nie je,macam-macam hal telah berlaku. Tak kira la kat luar Malaysia or dalam Malaysia. World cup,video lucah artis seberang,pelawak ditangkap sebab dadah. Lg?? Macam-macam hal la der..Hal paling tergempar,akan saya kongsi bersama anda semua. Harap bersabar semuanya.
..
..
..
..
..
..
sabar la
da dekat da tu.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Saje nak kongsi KEBAHAGIAAN ngan korang..
lala~

*entri ini dibuat atas permintaan Azira Syuhada Rajali.
(sape tu?ade la..)

Thursday, June 17, 2010

Bila Kita Sayang...

Bile kite sayang org tu,
Kite tggu dier lame pon tak pe.
Tp bile dier tggu kite???
dier marah2..
Hati kate ...
ala, adatlah ada yg menunggu & d'tggu.

Bile kite sayang org tu
Kite x tido pun xpe layan dier yg ngah bosan
Tp bile kite bosan ada dier layan kite?
Hati kate xpe dier busy kot...

Bile kite syg org tu
Kite gaduh ngan dier, kite diam jer
Tp dier heboh 1 dunia
Hati kate xpe, dier tension tuh...

Bile kite syg org tu
Kite kol nak ckp ngan dier
Tp dier bg phone kat org len or matikn
Bile jd cam tu, xpe
Hati kate, xpe, lyn je, kwn2 dier, kwn kite gak

Bile kite syg org tu
Kite bercerita ngan dier, citer ngan tunggul lg bek
Tp bile dier bercerita ngan kite
Kite dngr, sepatah2 kite kena ingat
Kalo xingat kite yg kne marah
Hati kate xpe syg katakan...

Bile kite syg org tu
Kite & dier lapar
Tp kite bg sume roti kite kat dier
Hati kate, ala jagalah ati dier, cian dier...

Bile kite syg org tu
Kite sanggup bg dier rest bile dier letih
Tp bile kite letih, dier suh gak kite lyn dier bile dier bosan
Adil ker? Hati kate, ala bukan slalu pon...

Bile kite syg org tu
Kite jadi cam org giler dngr dier sakit
Tp bile kite sakit
Dier siap kuar ngan kwn2 dier raikan hari kesakitan kite
Hati kate, ala xpe, xkan dier nak b'kepit ngan kite 24 jam

Bile kite syg org tu
Kite xpernah pentingkan diri sndri
Tp dier hipokrit tahap gaban
Hati kate xpe, dier mmg cam tu knelah trima...

Bile kite syg org tu
Kite syg nak tinggalkan dier slama2nya
Tp dier xtau kite berdepan dgn maut
Wlupon kite sakit, dier kate kat kite
Sakit biase2 jer, jgn nak mengarut
Ati kate, cam ne lah dier bile kite xde
Mesti dier hepi

Bile kite syg org tu
Kite xsanggup tngk dier derita
Tp dier tak pernah hargai diri kite
Hati kate, tau x betapa kite syg kan dier?

Bile kite syg org tu
Kite sanggup tinggalkan dier slama2nya utk dier bahagia
Tp adakah dier tau pengorbanan kite???
Hati kate, xpe, janji dier bahagia

Dan...Bile kite dah tinggalkan dier slama2nya
Dier dtg ziarah pusara kite
Dier kate,
Dier minta maaf sbb pernah m'gata kite
Dier minta maaf sbb pernah wat kite tggu dier
Dier minta maaf sbb pernah paksa kite layan dier time bosan
Dier minta maaf sbb pernah heboh 1 dunia salah kite
Dier minta maaf sbb pernah xhiraukan kol kite
Dier minta maaf sbb pernah xdngr luahan ati kite
Dier minta maaf sbb pernah wat kite kelaparan sbb dier
Dier minta maaf sbb pernah ganggu waktu rehat kite
Dier minta maaf sbb xpernah hiraukan sakit kite
Dier minta maaf sbb pernah pentingkan diri dier sndr
Dier minta maaf sbb xpernah tngk penderitaan kite

NAMUN SEMUANYA TELAH TERLAMBAT

HARGAILAH ORANG2 YG KITE S.A.Y.A.N.G... :)

Wednesday, June 16, 2010

KUCING OH KUCING

Time boring-boring tadi, aku ushar-ushar la gambar-gambar dalam my lappy nie.. tengok punye tengok,ha...terjumpa gambar-gambar kucing aku. agak lame gak  gambar nie jadi jeruk dalam lappy ku.. time raye 2008.. ingat lg.. sebab time tu la last aku balik kampung. aku balik pun bukan sebab hari raya,tapi sebab nenek aku meninggal.. ok, lupakan pasal tu, kat bawah nie ade la sedikit gambar untuk tontonan umum.. 



ANYIK(paling sopan)
abes seluar aku jadi tempat beradu dye..hish...



GABOG(si busyuk)
yg nie kelabu skit.badan dye pun agak kotor..cOmfirm tak mandi la nie..kih kih kih..



KADIS(belalang in B.M)
aku pun tak tau nape adik aku bagi name kadis,yang bermaksud belalang dalam bahasa melayu.mayb sebab badan dye kecik kot..suara pun kecik je mcm bdn dye..lala~



KADIS & TOMPOK(junior)
adik beradik,sama mak,ayah lain-lain.hahaha..memandai je aku nie.jarang-jarang dpt tgk 'dyekor'
 nie mesra.time tido je.bila gaduh,masing-masing tunjuk lagak..kah kah kah..



KITE(senior of the year)
kite,ikut sebutan bahasa melayu KL eyh.yang nie da tua..jalan lambat,makan lambat,tido lambat,mati pun lambat.bagus la mati lambat.kalau tak,nangis adik aku yang sorang tu.al-maklum la..pencinta kucing mcm big brader dye nie.kih kih kih..



KITTY(mak kadis & tompok)
suke sangat merayau,jual body sane sini..hish..betina nie..kah kah kah..ntah laku ke tak.



TOMPOK(paling aktif)
bila sedar,dye la yang paling aktif..tp bila da tidur,dye la yang paling tak sedar dunia..kah kah kah..junior gler_tido90

SPAIN vs SWITZERLAND

Spain kalah da..AiyOoo.hahaha..fans Spain,ape cter???Bawak2 la bersabar eyh..hu ha~

Tuesday, June 8, 2010

BLOG OH BLOG..

Balek klas je petang td,trus g pasar mlm.kih3..ade r member2 kirim sOh beli 2 la,beli nie la,mcm2 la..kih3..Nasib baik aku nie 'baek' orangnye..huahahaha..byk la barang2 aku beli tdy.penOh 1 bakul moto si tOpek 2.kih3..

Balik je dari pasar malam,aku terus buka fesbuk ngan blog aku nie.Tapi fesbuk tu da boring sangat2 nk lyn g da..kirenye nk boikOt la nie..huahahahaha~
Pastu aku ushar2 la blog2 member aku nie.perghh...fOllower diorang gler ramai siOt..jeles gak aku tengok..kih3..
Ape nak buat..blog nie pun baru buat.haha..Tp aku nie pun bukan selalu pun uak update.Yelakn,xtaw nk post ape.hihihi..

Jap g aku sambung balik la.Ade hal jap.kih3~

Sunday, June 6, 2010

JIKA SAYA SAYANG

Jika saya sayang....saya akan selalu hilang dari kewujudan...
Jika saya sayang....sikap ambil berat ini sering datang...
Jika saya sayang....saya memerhatikan...
Jika saya sayang....matanya membuatkan saya tenang....
Jika saya sayang....tanganya ingin saya selalu genggam....
Jika saya sayang....sakit di hati saya akan selalu pendam....
Jika saya sayang....saya sering mengizinkan...
Jika saya sayang....sakitnya menjadi sakit saya yang tak pernah hilang..
Jika saya sayang....saya diam dan berusaha menjadi tenang....
Jika saya sayang....saya membebaskan dia terbang....
.
.
Dan akhir sekali,
Jika saya mencintai....saya akan selalu melepaskan dia pergi...
.
.
Sampai dia kembali ke sisi...

Sunday, May 16, 2010

Contoh Resume

Name: Ah Mei
Age: Still young
Sex: Never. Still under age
Religion: I only have experience praying my cat who
dead 2 years before
Race: I love to race, how you know?
Nationality: I don't like National, I prefer Sanyo
IC Number: 6735
Telephone number: House no telephone
Hand phone number: 3310
Address: Penang Jelutong
City: Nor Haliza?
Postcode: I never post anything
State: In my family, I am 2nd
Country: I love to travel to Canada
Marriage status: Secret
Email Address: Hotmail
Education Background: My teacher said not bad
Working experience: Last time got sell pirated VCD
Father's name: Daddy
Father's IC: You ask him
Mother's name: Mummy
Mother's IC: You ask her
Current Salary: Depends on my daddy mood
Expected Salary: As much as you can pay
When can start work: Depends on my mood
Highest qualification:Ya, very high
Grade: Ya, very high
College/University: College
Signature: Can I use chop?


Catatan Harian Suami dan Isteri.

Rumitnya seorang isteri, dan simplenya seorang suami...jadinya kena selalu berfikiran positif...barulah tercipta rumahku shurgaku!

BUKU HARIAN ISTERI

Malam Minggu - Dia berkelakuan aneh. Sebelumnya kami berjanji bertemu di Cafe. Aku shopping seharian dengan kawan-kawan, sehingga mungkin dia kesal karena aku agak lewat sampai di Cafe, tapi dia tak bercakap.

Dia tak bercakap langsung, jadi aku ajak dia pergi ke tempat yang agak sunyi supaya kami dapat berbincang,
dia setuju tapi tetap diam membisu. Aku tanya apa yang salah - dia jawab, "Tak ada".

Aku tanyakan apakah kesalahan ku yang membuatnya kesal. Dia kata hal ini tak ada kaitannya dengan ku dan minta aku tak usah sibuk.

Dalam perjalanan pulang, ku katakan aku mencintainya, dia cuma tersenyum tipis dan tetap membisu. Aku tak dapat menjelaskan perangainya petang itu. Aku tak habis-habis berfikir kenapa dia tak menjawab, "Aku cinta kamu juga".

Sesampainya dirumah, aku merasa kehilangan dia, dan seolah-olah dia tak menghendaki ku lagi. Dia hanya duduk dan nonton depan TV; dia terlihat jauh dan menghilang.....

Akhirnya aku putuskan untuk tidur. Lebih kurang 10 minit kemudian, dia masuk ke kamar. Aku tak tahan lagi, ku putuskan untuk menghadapinya dan menanyakan soal sebenarnya, tapi dia langsung tertidur. Aku mulai menangis sampai tertidur. Aku tak tahu apa yang harus ku lakukan. Hidupku terasa bergoncang.....



BUKU HARIAN SUAMI


Hari ini CHELSEA kalah. SIOTTT!!! TULLL...

Mengapa awak cintakan saya?

Dalam satu kisah percintaan yang menarik. Sepasang suami isteri berjalan di tepi sebuah tasik yang indah. Kemudian mereka berhenti di sebuah bangku yang disediakan di tepi tasik. Kemudian si isteri bertanya kepada si suami. Ini dialog mereka

Isteri : Mengapa abang menyukai saya? Mengapa abang cintakan saya?
Suami : Abang tidak boleh menerangkan sebabnya, namun begitu abang memang menyayangi dan mencintai Sayang!
Isteri : Abang tak boleh terangkan sebabnya? Bagaimana abang boleh katakan abang sayang dan cintakan saya sedangkan abang tidak boleh menerangkannya.
Suami : Betul! Abang tak tahu sebabnya tetapi abang boleh buktikan bahawa abang memang cintakan Sayang!
Isteri : Tak boleh beri bukti! Tidak! Saya hendak abang terangkan kepada saya sebabnya. Kawan-kawan saya yang lain yang mempunyai suami dan teman lelaki, semuanya tahu menerangkan mengapa mereka mencintai. Dalam bentuk puisi dan syair lagi. Namun begitu abang tidak boleh terangkan sebabnya.

Si suami menarik nafas panjang dan dia berkata,
“Baiklah! Abang mencintai Sayang sebab sayang cantik, mempunyai suara yang merdu, penyayang dan mengingati abang selalu. Abang juga sukakan senyuman manis dan setiap tapak Sayang melangkah, di situlah cinta Abang bersama Sayang!”

Si isteri tersenyum dan berpuas hati dengan penerangan suaminyan. Namun begitu selang beberapa hari si isteri mengalami kemalangan dan koma. Si suami amat bersedih lalu berkata kepada isterinya walaupun isterinya masih dalam keadaan koma kerana si suami tahu bahawa isterinya tetap mendengar,

“Sayang! Jika disebabkan suara aku mencintai mu… sekarang bolehkah engkau bersuara? Tidak!

Oleh itu aku tidak boleh mencintaimu. Jika disebabkan kasih sayang dan ingatan aku mencintai mu…sekarang bolehkah engkau menunjukkannya? Tidak!

Oleh itu aku tidak boleh mencintaimu. Jika disebabkan senyuman aku mencintai mu… sekarang bolehkah engkau tersenyum? Tidak! Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu.Jika disebabkan setiap langkah aku mencintaimu…. sekarang bolehkah engkau melangkah? Tidak!

Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu. Jika cinta memerlukan sebabnya, seperti sekarang. Aku tidak mempunyai sebab mencintai mu lagi. Adakah cinta memerlukan sebab? Tidak!

Aku masih mencintai mu dulu, kini, selamanya dan cinta tidak perlu ada sebab. Kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat, dipegang. Namun begitu… ia boleh dirasai dalam hati.” Maka menitis lah air mata si isteri yang masih dalam keadaan koma itu…..

Wednesday, March 10, 2010

5 MERANTI 2007 SMK DAMANSARA UTAMA

MOTO YANG DIHARAMKAN DI MALAYSIA

Baru-baru nie,JPJ telah mengumumkan satu lagi motosikal yang diharamkan berada di mana-mana jalan di Malaysia.Inilah gambar motosikal tersebut..
lagi gambar dibawah..



persoalannye,nape moto nie diharamkan eyh??hahahahaha...
gurau senda di petang hari..
jangan marah..

Tuesday, March 9, 2010

MARJAN a.k.a PERMATA KECIL

MARJAN, a nasyeed group with 6 members was formed on 25 February 2009. Its very 1st album titled "Suatu Perjalanan..." was released on 15 May 2009. For more info on MARJAN, pls contact kyrel @ 0133520165 or Syidan @ 0122098979.
cover album Marjan,Suatu Perjalanan



poster MARJAN.


Salam; kepada mereka yg berada di sekitar Kuching dan Kota Samarahan, sekiranya anda ingin memiliki album Suatu Perjalanan Marjan bolehlah menghubungi wakil penjual Marjan iaitu Hj. Abdul Rahman Ahmat di talian 016-8732886 dan Cikgu Hamdiah di talian 019-8685209. Harga cd adalah RM25.00 sahaja.. pastikan anda memilikinya.. 

Monday, March 8, 2010

TRAGEDI OKTOBER

Result: OKTOBER
Suka sembang
Suka orang yang sayang padanya 
Suka ambil jalan tengah 
Sangat menawan & sopan santun 
Kecantikan luar & dalam 
Tidak pandai berbohong & berpura-pura 
Mudah rasa simpati, baik dan pentingkan kawan 
Sentiasa berkawan
Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak la...ma 
Cepat marah Macam pentingkan diri sendiri 
Tidak menolong orang kecuali diminta
Suka melihat dari perspektifnya sendiri
Tidak suka terima pandangan orang lain
Emosi yang mudah terusik 
Suka berangan & pandai bercakap
Emosi yang kelam kabut
Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan) 
Suka melancong, bidang sastera & seni Pengasih, penyayang & lemah lembut
Romantik dalam percintaan 
Mudah terusik hati & cemburu
Ambil berat tentang orang lain Suka kegiatan luar
Orang yang adil 
Boros & mudah dipengaruhi persekitaran
Mudah patah semangat

Saturday, March 6, 2010

'NOTA UNTUK SAHABAT'


Yang 'best'nye,siap tinggalkan rokok beberapa batang untuk aku ngan member lagi sorg nie.aduyai...ade ke patOt sOh isap rokok dulu b4 exam.terOk btOl member aku yang sOrang nie..lala~
 
Hello brader,nak jadi mcm sOdri ke hah???
HAHA
JANGAN AMEK AT EYH??
GURAU SENDA DI PETANG HARI.

Wednesday, March 3, 2010

PAHIT AKAN MANIS AKHIRNYA (luahan hati si dia)

Puas aku mencuba menepis semua dugaan
Malah ada yang anggap aku lupa daratan
Peritnya aku lalui kemelut yang panjang
Hingga ke saat ini ku tidak ketentuan


Wanita manakah sanggup berkongsikan kasih
Walau madu bagiku tapi hempedu bagimu
Terkadang harus terima suratan drnya
Tidak salah kalau kasih dibahagi seadilnya


( korus )
Telah... kufikir sedalamnya
Untuk membuat keputusan harus aku berterus terang
Jujur dalam perbuatan
Dan... jatuh airmataku
Mendengar pengakuan ikhlasmu
Sanggup berkongsikan dia walau hakikatnmya
Hatimu terluka...


Moga suatu hari sembuhlah luka
Dan kembali ceria walau hati aku ini
Milik engkau dan dia ( 2X )
 
saje je letak gambar buah hati aku..korang jangan jelez eyh buah hati aku comel.. 

Qiara-Hanya Padamu (luahan hati MNJ)


Hanya pada mu
Ku serahkan segalanya
Kau bertakhta di nurani
Anggun cinta mu abadi
Hanya pada mu
Pertama dan yang terakhir
Pohon cinta ku merendang
Disirami kasih suci

( korus )
Jiwa ku dipalu gemersik tak terkira
Hampir ku terlena dalam belaian mu
Cinta mu selembut sutera menjadi saksi kasih ku
Tiada dua hanyalah satu kau yang ku cintai
Sekelumit cinta sekurun kerinduan
Ku rempuhi ranjau duka
Membara sehangat api
Terhapus sepi di hati ku
Seulas bibir mu kelu tidak berkata
Namun ada sesuatu
Nurbisa dari mata mu
Terpancar cinta yang sejati
Awan yang berarak saujana membiru
Cerahlah wajah mu di rimba sendu ku
Menjadi hamparan cinta suci

Monday, March 1, 2010

MOHD HAFIZ JEFRI

ADIKKU PELBAGAI RUPA

Sunday, February 28, 2010

BERMASADEPANBERSAMA

Related Posts with Thumbnails