Thursday, December 23, 2010

Aku Yang Mencintaimu..




Dengarkanlah oh sayangku hatiku berbicara
Walaupun dunia kita
Jauh terpisah berbza
Segalanya
Namun itu tidak bermakna
Cinta itu tiada
Cinti itu milik kita
Yang semakin kuat mencengkam jiwa
Biarlah orang terus berkata
Jangan dihirau semua nista
Jangan pernah sesekali bermuram kerana mereka
Sesungguhnya mereka cemburu akan kita

Kerana kamu adalah kekasihku
Kukuh terpahat indah terukir dihati kecilku
Dan akan tetap teguh disitu
Mekar sentiasa berbunga tidak mungkin layu
Hingga akhir waktu
Dan aku adalah milik kamu
Tiada yang lain dihatiku
Cuma kamu
Kekasih hatiku

Jangan pernah merasa sangsi
Akan apa yang aku ucapkan
Kerana ianya ikhlas dari hati
Bukan hanya dibibir sekadar mainan
Tapi itulah kenyataan dan reality
Rahsia yang dulu lama kupendam dan kusimpan
Kini tiada lagi
Semuanya telah aku luahkan
Kepdamu si pengarang jantung hati
Sebagia bukti hatiku kini telah kau tawan
Dan aku ingin sehidup semati
Bersama kamu sipuerta idaman

Kerana kamu adalah kekasihku
Kukuh terpahat indah terukit dihtai kecilku
Dan akan tetap teguh distu
Mekar sentiasa berbunga tidak mungkin layu
Hingga akhir waktu
Dan aku adalah milik kamu
Tiada yang lain dihatiku
Cuma kamu
Kekasih hatiku

Bukan kesempurnaan yang aku cari dalam dirimu
Tetapi siapa kamu
Yang membuatkan aku terpaku
Menjadikan aku seorang perindu
Itulah kamu
Yang menerangi hari-hariku dengan gelak tawamu
Yang mengindahkan malam-malamku dengan senda gurau itu
Yang menjadikan aku sasau memikirkan kamu
Yang ada kalanya memarahi aku
Yang ada ketikanya menerbitkan mutiara ditubir mataku
Yang memerikan kata-kata semangat kepadaku
Yang datang saat aku memerlukan kamu disisiku
Yang ada ketikanya menyakitkan hatiku
Namun itulah yang membuatkan aku jatuh cinta kepadamu
Semuanya kerana siapa kamu
Kehadiran kamu akan tetap aku nanti dan tunggu
Walau saat itu hatiku mennagis berlagu
Mengenangkan sikapmu
Namun itulah ujian kecil bagiku
Untuk bersama kamu
Setiap detik dan saban waktu
Dihatiku ada kamu
Dimindaku ada kamu
Dibibirku nama kamu
Kerana kamu adalah kamu
Yang mencuri hati dan jiwaku
Kamulah kekasih hatiku

Aku yang mencintaimu..

~lOve yOu saYang~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails